duminică, 26 septembrie 2010

Red Bull

Am terminat de citit cele peste 100 de comentarii de la articolul lui Tolontan despre nefericitul accident de la Red Bull flutag.
In primul rind nu vad legatura cu sporturile extreme si remarc la fel ca Andrei Ciobica ca a fost un eveniment BTL.
Ce vreau sa spun este ca de cand am avut placerea sa particip la organizare alaturi de Red Bull la cursa moto Romaniacs am considerat ca Red Bull isi asociaza numele cu sporturi adevarate, extreme si exemplele sunt multe.
Anul acesta cand un prieten a cerut ajutorul Red Bull in organizarea unei competitii auto extreme foarte spectaculoase si cu sportivi adevarati si din partea unui responsabil Red Bull a primit ca " ajutor" o poarta de start si in schimb promisiunea ca promoterii Red Bull au acces nelimitat la eveniment am inceput sa ma indoiesc de bunele lor intentii. Au spus ca evenimentul nu este cu adevarat un sport extrem. Se pare ca saritul cu pianul in apa este sport.
Concluzia mea este ca actiunile PR ale Red Bull au legatura doar cu promovarea produsului lor prin orice cale, lucru aparent normal. Dar entru mine ei nu mai au legatura cu sporturile extreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu