luni, 21 februarie 2011

FOOTBALL

Nu locuiesc in Bucuresti. M-am mutat din oras acu vreo 7 ani undeva la tara. Casa pe pamint toate conditile si LINISTEEEEEEE.
La marginea localitatii pe marginea Argesului este un teren de football. Adica un perimetru dreptunghiular cu doua porti. Suprafata de joc este din pamint, nisip, pietris, balarii etc. Tusele sunt marcate cu rumegus cand e zapada sau cu var cand e uscat.
In fiecare duminica( indiferent de vreme) la ora 12 jumate e meci. Echipa de tineri cu cea de batrini. Cei tineri au pina in 25 de ani iar ceilalti pina in 40.
Cand am auzit prima oara am zis ca tre sa fie meci de maidan cu scor de maidan dar surpriza. Scorurile sunt de cateva goluri iar invingatorii sunt trecuti la categoria surprize.
Am jucat si eu de vreo trei ori dar ma supara o intindere. 11 la 11, 90 de minute.......UAU.Este chiar misto.

Si apropos au cerut baietii la primarie sa nu le faca sala de sport dar sa le puna iarba pe teren. Si canci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu